مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-23حوادث

کشف 12 کیلو شیشه از قطار تهران آنکارا 


فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف 12 کیلو گرم مواد مخدر شیشه و دستگیری دو نفر در قطار بین المللی تهران آنکارا خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سایت پلیس، سرهنگ حشمت اله ملکی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کشور حین کنترل قطار بین المللی تهران آنکارا به دو نفر به هویت معلوم مظنون و در بازرسی از چمدان های همراه مسافران به 9 توب لباس سنتی ترمه بسته بندی شده مشکوک می شوند.

وی افزود: در بررسی لباس ها مشخص شد متهمان آستر لباس ها را به شیشه آغشته کرده اند و از این طریق قصد حمل آن به کشور ترکیه را داشتند که با هوشیاری ماموران از قصد شوم خود باز ماندند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه در این راستا دو متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: پس از اقدامات به عمل آمده، مقدار 12 کیلو و 850 گرم مواد مخدر از نوع شیشه از لباس های مذکور استخراج شد و متهمان در بازجویی اولیه ادعا کردند لباس ها را از شخصی به هویت معلوم دریافت و مقرر بوده که پس از تحویل در شهر آنکارا هر کدام مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به عنوان دستمزد دریافت کنند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و تحویل متهمان به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 کیلو شیشه از قطار تهران آنکارا 

کشف 12 کیلو شیشه از قطار تهران آنکارا